неделя, 12 септември 2010 г.

Фотокнига от Funbook - златна сватба

В един предишен пост бях разказала ( поне така мисля, поправете ме, ако греша) за фотокнига, която правех за едно прекрасни семейство, което отпразнува 50 годишен златен юбилей от сватбата си и ме помолиха да събера на едно място най-ярките им спомени.

Поръчах книгата във Funbook ( нов български сайт за фотокниги) и останах очарована от качеството, опаковката и отношението при получаването на крайния продукт. Оу, пропуснах да добавя и бързината - от момента на качване на проекта до получаването на книгата от куриера миинаха 3 дни. Край на чакането покрай китайските книжки.

За да не съм голословна, ето снимков материал, надявам се да става ясно какво прекрасно качество има книгата.

1 коментар:

Почивки в Турция каза...

И аз поръчвах нещо подобно от Funbook и останах доволен. Доста бързо изпълниха поръчката - фотокнига за спомени от летни почивки. Като цяло нямам забележки.