събота, 8 август 2009 г.

Как стои въпросът с Artscow

Понеже в предишните постове не съм дала по-подробни обяснения, това е американски сайт, който печата в Китай и за цената си, продуктите, които предлага, са доста добри.
За да поръча човек от там му е нужна кредитна карта, както и време, в което да направи своята книжка или пък друг вид персонализиран подарък. Такива са например одеала, часовници, чанти, портмонета, та дори вратовръзки. Това се оказват много оригинални подаръци за поводи, на които не знаем какво точно да подарим. Единствено е нужно малко предварително планиране, за да сме сигурни, че ще дойде навреме.

Аз обичам да се занимавам с такива неща и мога да ги направя вместо вас, както вече писах. Ако някой иска да се наеме да си ги прави сам, нека ми пише, за да му обясня каК става.

Ако влезете на самия сайт, ще видите доста по-високи цени на продуктите - това е политиката на сайта - да разпращат примамливи оферти, но с определен срок. Тук ще ги публикувам, а вие, разбира се, ще си решите дали и от коя да се възползвате.

Освен Artscow има доста други сайтове за фотокниги - Incubook, Blurb (които доставят до България), както и MyCanvas и Picaboo (само за Щатите). Цените при тях са доста по-високи, както и броя на страниците и качеството. :)

Ако сте решили да правите книга от над 100 страници, това са вашите сайтове. Аз обаче предпочитам по-малки, но тематични книжки, затова съм се спряла на Artscow.

Е, надявам се да съм била полезна :)

Няма коментари: